the3orange-vuvuzelaas.reismee.nl

De laatste dagen!

Reacties

Reacties

cisca ter hoeve

jullie laaste foto's zijn super voor al als jullie meneer ebens hebben ontmoet in afrikaa.dat was supper toen jullie nog in afrika waren.toen waren jullie wel heel blij om rene te zien.de foto's waar jullie met ze vieren op staan vind ik mooi.ik wil jullie bedanken dat ik via internet jullie kon volgen in afrika.en de belevennis daar in afrika.ik neem mep petje voor jullie af.ik wacht met spanig weer op jullie nieuwe reis verslag.als jullie eens weer met ze drieen weer op avondtuur gaan.dank je wel dat ik op deze manier afrika heb lerren kennen.een dikke kus voor jullie alle drie.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!